معرفی
شمع موتور تک پلاتین بوش، از سری شمع موتور استاندارد خانواده بوش آلمان است. در این محصول از آبکاری با نیکل از استفاده شده که این مزیت باعث جلوگیری از گریپاژ شمع موتور در داخل سیلندر به مرور زمان میشود و همچنین به مقدار قابل توجهی از رسوب کربنی در شاسی شمع موتور جلوگیری میکند. ویژگی دیگر این شمع تک کنتاکت بوش استفاده از چینی الومینیم سیلیکات چندلایه و شیار دار برای جلوگیری از رسیدن به دمای شکست یا به عبارتی قطع شدن شمع است. شمع تک الکترودی بوش +۸ در خودروهای خانواده پژو-سیتروین عملکرد خوبی داشته و توانسته سهم زیادی از بازار خودروهای ایرانی را در دست بگیرد شمع تک پلاتین ، تک پر یا تک زمانه از نامهایی است که دربازار از آن استفاده میشود و همگی به تک الکترود بودن شمع اشاره دارند.
مشخصات
- شماره فنیFR7DC ( +8) - Code : 305
- تعداد۴
- ویژگیهای شمعمکانیسم گرم
- مناسب برای خودروپژو ۲۰۶
- پژو ۴۰۵
- پژو پارس
- پراید
- سایپا پراید ۱۱۱
- سایپا پراید ۱۳۱
- سایپا پراید ۱۳۲
- سایپا پراید ۱۴۱
- سایپا پراید ۱۵۱ (وانت)
- تیبا
- تیبا ۲
- مزدا ۳۲۳
- مزدا وانت کارا
- آلیاژ جرقهزنپلاتین
- وزن۲۰۰ گرم
- سایر توضیحاتخودرو های سایپا ، مانند پراید انژکتوری تا مدل ۱۳۹۳ ( یورو ۲ ) ، تیبا و ساینا یورو ۲ خودروهای ایران خودرو مانند : پژو ۴۰۵ ، پارس و سمند با موتور XU7 (1800CC) ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۳ با موتور TU3 و طور کلی تمامی خودرو های انژکتوری با محفظه شمع پایه کوتاه
امیر حسین پور اصفهانی –
من تیبا ۲ دارم و همیشه از این شمع استفاده میکنم و راضیم
تقریبا ۳۰ هزار تا واسم کار میکنه
کالا اورجینال و سالم به دستم رسید
حمیدرضا فتحی آذر –
اصلی داخل جعبه
سیدهادی مهدی پورتملی –
تازه خریدم خوب هست
کاربر خریدار محصول –
بنظر خوبه و قیمتش مناسبه
تا الان ایرادی نداشته
رضا فیاجی –
یکی از شمع های فوق العاده با کیفیت برای پراید
رضا نادری –
خوبه تاثیر داره برا پراید گرفتم انداختم با وایر مخصوص خود ماشین مدل زیمنس